Якщо, товар не підійшов:
- за параметрами;
- кольором;
- зовнішнім виглядом.
Не хвилюйтеся, просто поясніть, що сталося, а ми без проблем приймемо товар і поміняємо на інший, чи повернемо кошти.
Важливо тільки щоб було виконано декілька умов:
- з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
- товар не має слідів експлуатації;
- збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовому (блистерной) упаковці - якщо упаковки не розкривалися;
- є в наявності касовий чек, рахунок-фактура чи видаткова накладна про придбання товару;
- збережені заводські пломби, захисні плівки на товар.
Повернення товару здійснюється через службу «Нова Пошта» або особисто в магазині чи на складі.
Якщо залишились питання – напишіть нам.